donderdag 18 augustus 2011

     ALL Printsssss...


deze zomer zit vol met printen je kunt ze echt overal vinden, jurken tassen schoenen accessoires. ''maar hoe moet je deze eigenlijk goed dragen??'' dat is een vraag die ik vaak te horen krijg. En ik moet eerlijk zeggen het is best wel moeilijk omdat te combineren want je krijgt al snel een druke kleding style maar het is niet zo moeilijk als jullie denken....
Ik heb voor jullie een paar Tips gezocht die super goed werken dus haal je oude prints te vooorschijn en maaK er een ''SUMMER-2011'' outfit van VEEL PLEZIER!!!

TIP 1: draag altijd maar 1 kelding stuk met print want dat kan nog al druk overkomen en dat zorgt er voor dat je oufit niet mooi iutstraalt.

TIP 2: Probeer je accessoires te combineren met de zelfde soort kleur als de leuren in de print dat matcht veel beter.






TIP 3: de beste print is natuurlijk een de dieren print daar bij moet je dus denken aan bijvoorbeeld "tijgerprint''





 
















Ik hoop dat ik jullie genoeg heb
geinformeerd als je nog vragen hebt
beantwoord ik ze met pleziet !!!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten