woensdag 17 augustus 2011

Welcome To My First Blog!


mary_kate___ashley_olsen___renaud_corlouer_photoshootWelcome op mijn blog Ik heb deze blog gestart omdat ik graag meiden van mijn leeftijd wou helpen om hun kennis over mode uit te bereiden. Of om jullie zelfs te helpen met jullie kleding problemen want iedereen probeert altijd zijn manier van kleding te veranderen en er weer iets nieuws van te maken en dat vind ik juist zo leuk aan mode je hoeft niet altijd de zelfde style te dragen. Wees creatief en draag kleding waar jij je goed in voelt. En hier gaat deze blog ook over ik sta altijd open voor jullie vragen en beantwoord ze graag en met plezier kijk lekker rond en laat een reactie achter van wat jij van mijn blog vind. VEEL PLEZIER !!!en ik ben trouwens dol op Ashley Olson dus haar zullen jullie nog vaak in deze blog tegen komen :) en ik zal later nog een artikel schijven waar je precies haar kleding style kunt lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten